Valerie in the USA

Update... met exciting news!!! ;)

Hi allemaal!

Oeps... het blijkt wel weer hoe slecht ik erin ben om een blog bij te houden. De laatste update was eind juni, inmiddels is het alweer eind september. De zomer is helaas voorbij, alhoewel... vandaag was het nog heerlijk 27 graden hier in Weston, Connecticut. Ik heb echt een geweldige zomer achter de rug. Zoveel leuke herinneringen mogen maken met vrienden; iets wat ik nooit zal vergeten. Ondanks coronavirus maken we er allemaal het beste van en hebben we heel veel lol samen.

Let's begin with 4th of July: dit was echt heel erg leuk. We zijn met een vriendengroep naar een lake house van een Amerikaanse vriendin gegaan. Hier hebben we gezwommen, bier en seltzers (erg populair hier in de US) gedronken, naar het vuurwerk gekeken, gedanst... we had lots of fun ;) Daarnaast heb ik deze zomer ook veel tijd doorgebracht in mijn host family's hun zomerhuis in Peconic, Long Island, New York. Dit is nog geen 100 meter van het strand, dus heeeerlijk! Sommige weekenden zijn mijn host parents naar het zomerhuis gegaan en bleef ik alleen thuis. Elk weekend breng ik met vrienden door, we doen dan dingen als: paddleboarden (suppen), naar het strand, uit eten voor breakfast/lunch/dinner, cliff jumping, shoppen, movie nights of avondjes beerpong.

Ook heb ik eind augustus een gave roadtrip gedaan met een Braziliaanse vriendin, Amanda. We zijn vertrokken vanuit Westport, Connecticut --> Princeton, New Jersey --> Philadelphia, Pennsylvania --> Washington DC, Maryland --> Alexandria, Virginia --> Cape May, New Jersey --> Westport, Connecticut. Veel rondgereden en mooie plekken mogen bezoeken! Ondanks covid-19 was het reizen best te doen. Natuurlijk niet altijd even fijn om met mondkapjes op te lopen aangezien de temperatuur echt opliep tot 30 graden, maar het is niet anders...

En dan heb ik nog wat exciting news... I AM EXTENDING!!! Wooohooo! Amerika, ik ben hier nog niet klaar. Er valt zoveel onwijs gaafs te zien en te ontdekken. Ik heb het hier zo naar m'n zin dat ik heb besloten om 6 maanden te verlengen met een ander gezin in een andere staat. Sinds maandag staat mijn "matching profile" weer online dus ik ben nu druk bezig met het bekijken van potentiële gezinnen en het interviewen. We gaan het zien... maar ik ben excited! -- Dat gezegd te hebben hoop ik natuurlijk wel dat er een mogelijkheid is om m'n familie te zien in 2021. Zij naar Amerika of ik naar huis voor een weekje... maar dat moeten we allemaal maar afwachten. In november zijn hier de verkiezingen voor de volgende president, ik ben benieuwd of er dan volgend jaar misschien iets zal veranderen omtrent de visa regels.

Ik BELOOF volgende maand weer een nieuwe blog online te zetten. Mocht je het leuk vinden om dagelijkse updates te volgen, kun je me het beste op Instagram (@valeriekuijt) volgen, hier post ik vaak wel iets in mijn story.


Have a great day and take care,

Valerie


Reacties

Reacties

Jacqueline Heemskerk

Leuk om weer wat te lezen over je USA avontuur Valerie!
Succes met het vinden van een nieuwe familie!

Monique van Vuren

Het avontuur duurt voort!Ik hoop dat je weer een goede match vind,veel plezier en succes!?

Je [ liefste] oma

Heel leuk om weer iets te lezen over jouw belevenissen in The United States en natuurlijk hoop ik voor jou en papa en mama dat er in 2021 iets mogelijk is om elkaar te zien, dikke kus van oma

Marion Leijger

Leuk Valerie , ik hoop dat je het bij de volgende familie het ook zo naar je zin mag hebben . Nou maar hopen dat je ouders in 2021 wel kunnen komen . Geniet voorlopig nog van je tijd inde US ??????

Jet

Hey Valerie,

Super leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat heb je ondanks COVID, een hoop leuke dingen kunnen doen.
Ook reuze benieuwd waar je terecht gaat komen, succes met het vinden van een nieuw host gezin.
Groetjes Jet .

Marjolein Stokkermans

Wat fantastisch toch wat je allemaal onderneemt en meemaakt Valerie. Leuk om alles via je verhalen mee te mogen beleven. Ik hoop dat je een fijn nieuw gezin weet te vinden. Geniet in elk geval van alle bijzondere indrukken! groetjes

Caroline

Hey val, beetje late reactie
Onwijs gaaf verhaal weer, en wat beleef je veel zeg, leuk om te horen dat het goed met je gaat. En super gaaf dat je nog een half jaar langer blijft. Hopelijk weer bij zo’n leuk gezin.
Have fun geniet ervan. Liefs Caroline x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!