Valerie in the USA

Welkom op mijn blog!

Hi allemaal,

Zoals velen van jullie weten vertrek ik volgende week naar de USA om hier als au pair aan de slag te gaan. Het leek me een leuk idee om een blog te beginnen zodat ik iedereen een beetje op de hoogte kan houden van alles wat ik hier doe en meemaak. Als je jouw e-mailadres invult, krijg je automatisch bericht wanneer er een nieuwe blog online staat. Natuurlijk super leuk als jullie me zouden willen volgen en af en toe een reactie achterlaten!

Over een weekje is het zo ver... op naar New York! #excited! Aankomende week zal ik vooral veel tijd doorbrengen met familie en vrienden, de laatste dingetjes regelen en natuurlijk m’n koffers inpakken!

Leuk dat je met me meereist!

Liefs, Valerie

Reacties

Reacties

Elise

Hey Valerie,
Heel veel succes met de laatste voorbereidingen! Geniet van dit avontuur!!
?

Desiree

Oké, je hebt er nu officieel een stalker bij?
Geniet nog ff deze week van iedereen die je lief is.
Succes met inpakken!

Oma Luus

Wat ben je toch een kanjer op de sociale media heel leuk dit dus ik ga je volgen ????

Dana

Wat een fantastische uitdaging, ik ga je volgen, heel veel plezier?

Linda

Spannend, nieuwe avonturen en herinneringen maken. Ik ga meelezen. ?

Margareth

Jee, wat spannend zeg Valerie. Go for it!!
Ik ga je volgen... heel veel succes en good luck??

Laura de Mooij

Veel plezier wijfie!!! geniet ervan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!